Pazar, Temmuz 7

Cilekli Cheesecake

Ben bu cilek denen kirmizi toplarla oynamaya bayiliyorum. Annem beni uzak tutmaya calissa da, mutlaka kasla goz arasinda bir tane caliyorum kaseden :) Yani evet biraz yaramazim kabul ediyorum, ama hayat oyunla ve haylazlikla guzel oyle degil mi?
Cilek zamani gecmeden, cilekli tariflere bir tane daha ekleyelim istedik...

Malzemeler:

2 paket eti burcak biskuvi
50 gram margarin
2 kutu labne peyniri
1 su bardagi suzme yogurt
1/2 su bardagi toz seker
1 su bardagi krema
1 corba kasigi nisasta
3 corba kasigi portakal suyu 
4-5 cilek, ezilmis
200 gram cilek, dilimlenmis
1-2 kasik cilek receli suyu

Biskuvileri, iyice ufalanincaya kadar robottan gecirin. Bir tavada margarini isitarak, biskuvileri katin ve ozdeslesene kadar karistirin. Bu karisimi, 20-25 cmlik kelepceli kaliba yayin, uzerini bastirarak sıkı ince bir taban yapin. Sogumaya birakin.

Seker, labne ve yogurdu mikserle 1 dakika cirpin. Kremayi da ilave edip 1-2 dakika daha cirpin. Nisastayi baska bir kasede portakal suyu ve ve ezilmis cileklerle karistirin. Labneli karisiminiza ekleyin ve bir spatula yardimiyla karismalarini saglayin. Bu karisimi, soguyan biskuvi tabaninizin uzerine yayin. 

Cilekleri, krema karisimin uzerine dizin. Bir firca yardimiyla, cilekleriniz hemen bozulmasin diye, uzerlerine cilek receli surun. En az 2-3 saat buzdolabinda dinlendirin. Pismeyen, nefis cilekli cheesecake'iniz hazir.. 

Bir gece onceden yaparak yemeden sabredebilirseniz, tam olarak donacak, ve kivami daha guzel olacaktir.

Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder