Perşembe, Eylül 12

Annemin Ayvalik Gezisi

Annem 30 Agustos Zafer Bayrami'nda anneannemleri ziyarete Ayvalik'a gitti. Ben iki uc gun kalip geri gelecek sandim fakat, bir baktim ki babam eve yalniz dondu. Kizdim ona annemi Ayvalik'ta biraktigi icin... Fakat sonra dusundum ki, bana yemek verecek baska kimse yok, hemen gidip babamin yanina kivrildim ve sirinlik yaptim... Gerci babaannem de bakiyor bana annem yokken, ama babam varken gelmez dedim kendi kendime...

Bozulan bilgisayarimizin parcasini alip takmislardi zaten. Motivasyonu dusmus olsa da, annemin yeniden yazacagina emindim...

Ayvalik'ta anneannemle cok eglenmisler. Denize girmenin yanisira, evlerinin yakinindaki bostanda, hep beraber bir suru kislik yiyecekler hazirlamislar. Tursu, tarhana, domatesli biber, peynir ve daha neler neler. Tarladan topladiklari tazecik sebzelerle bir suru sey yapmislar. Hepsini sizlerle de paylasacagiz merak etmeyin. Fakat once, geri donmesini uzun sure bekledigim anneme kavusmanin tadini cikartacagim. Kafasinin uzerinde uyumayi ne cok ozlemisim meger :) 

Yarin yeni tariflerimizle sizlerleyiz.

Afiyetle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder