Perşembe, Ağustos 22

Bozulan Bilgisayar

Annem birkac gundur biraz mutsuz... Cunku blogumuzu yazdigi bilgisayarin harddisk denen bir parcasi varmis, o bozulmus. 

Haftalardir itinayla ugrastigi, blogumuzun Ingilizce versiyonu da harddiskle beraber maalesef gitti. Ben surekli yaramazlik yaparak keyfini yerine getirmeyi denediysem de, biraz motivasyonunu kaybetmis gibi... 

Annemin keyfini nasil yerine getirecegimi sasirdim dogrusu.. Sabahlari kafasinin uzerinde cikip uyuyorum, pesinden ayrilmiyorum, nereye gitse kosarak yaninda bitiyorum. Hatta bileklik ya da kolye yaparken bile, gidip boncuklarini dagitiyorum gulsun diye... Fakat bunun sonu genelde azar oluyor... Gece bile uslu uslu ayaklarinin dibinde kivrilip uyuyorum. Normalde yatak basinin tepesine cikip, ordan asagi atlamayi cok sevmeme ragmen...

Belki birkac gun yazi yazamayiz. Sizde bizi ozlersiniz hem bu arada :) Akliniza gelen, sitemizde gormek istediginiz tarifler olursa da, yorum yazarak bize haber vermeniz yeterli...

Afiyetle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder