Perşembe, Nisan 11

Menengic Kahvesi

Bugun annemin uzun zamandir bekledigi kargosu geldi. Kapi calinca bende hemen disari cikmak istiyorum haliyle. Yine bir denemem oldu, fakat annem hemen iceri soktu. Halbuki disarlarda gezmek istiyorum. Ama ust komsunun evine kacmamdan sonra, annem bana cok kizmis olsa gerek ki, kapidan burnumu bile cikartamiyorum artik...

Neyse ne diyordum, annemin kargosu geldi. İcinde kahve varmis. Hemen pisirip icti. Bana da teklif etti ama, kokusunu pek sevmedim. 
 
Gecenlerde dedemle anneannem geldiginde icmis ve cok begenmis. Dedemler Elazig'dan gelirken almislar kendilerine. Bir suru seye de iyi geliyormus. Icindeki antioksidanlar sayesinde, vucudu yaslanmaya ve kansere karsi korudugunu soyluyorlar. Daha bir suru faydasi var ama siz internetten bulabilirsiniz sanirim :)

Yapilisi:

Her fincan icin yeteri kadar sut ve bir tatli kasigi menengic kahvesi, cezveye konarak kisik ateste bir tasim kaynatilir. Isterseniz seker de ilave edebilirsiniz. Annem yagsiz sutle ve sekersiz iciyor, lezzetli oldugunu soyledi fakat pek inandirici gelmedi bana :)






Annem blogumuzu yazarken, masanin basinda keyif yapmayi pek seviyorum. Patilerimin altinda, annemin sirkette yazilan Kadin Emegini Degerlendirme Vakfi icin katkida bulundugu yemek kitabi var :)

Kimi zaman gidip klavyenin uzerine yatiyorum ki, benimle ilgilensin. O da beni alip kucagina koyuyor. Eh ne yapalim diyip kivrilip uyuyorum kucakta bazen, bazen de israrla klavyenin tepesinde geziyorum. Gercekten cok mu yaramazim sizce?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder